המלחין ומאסטר העוד ויסאם ג'ובראן מגלה בעוד אפשרויות חדשות, עם טכניקות נגינה מקוריות ועם קשת המותאמת במיוחד לעוד שלו. בנגינתו הפואטית, ג'ובראן מוכיח שהעוד הוא כלי אוניברסלי. צליליו חוקרים את המרחב שבין הצליל לדממה ובין מגע הקשת למיתרי העוד. ג'ובראן, תלמידו לשעבר של המלחין בן זמננו אלפרד שניטקה, טוען שהמאה ה-21 היא המאה של ההיברידיות, של חילופי דעות, של הגירה ושל "מרחב שלישי", המבטל את האבחנה בין מזרח למערב. נותרה רק הגירה, הגירה אינסופית.
ויסאם ג'ובראן עוד
ויסאם גובראן. צילום: ימן גובראן